18.07.2010, 16:03
Ok Ok! 1 : 0 für dich!
Sind deine nicht schon beide eingebucht???
Sind deine nicht schon beide eingebucht???
Jason: Thank you, You can surely expect an update on Monday about your shipment updation under your Borderlinx account
Micha: sure?
Jason: Yes
Micha: why does all that last so long ?
Jason: Due to high volume of inbound shipments. It is the only reason
Jason: Yes, I will make sure of it
Jason: Is there anything else I may assist you with today?
Micha: have you processed tomorrow your whole remains or why are so certainly I tomorrow sees?
Jason: We are working on weekends as well so yes, all shipments will be in relevant suites by tomorrow
(18.07.2010, 18:29)chefrocker schrieb: Vielleicht arbeiten die heute aber scannen nicht. Könnte sein das die erstmal den ganzen Rückstand der bezahlten Geräte aufarbeiten und die abfertigen, damit diese morgen rausgehen.
Spekulatioooooooooooon ... UuuaaaaaaaooooooOOOOooooo